marți, 18 decembrie 2012

DILEMA



Pe umbra mea te-ai aşezat
Din ce în ce mai apăsat,
Ninsorile mi le-ai furat
Si-n locul lor  ai aşezat
…….doar un oftat

Se cerne-n cer zăpadă pură
Iubirea se transforma -n ura,
Momente de luciditate
Devin subit neclaritate.

Cu  fiecare fir de nea
Îmi definesc dilema mea ,
Cu fiecare inserare
Se-aşterne-o nouă întrebare:

De ce mi-s seci izvoarele ?
De ce mi-s ger tăcerile ?
De ce mă-ntorc sa te mai caut
Prin iarna înecata-n haos?!

Un comentariu:

  1. nu te întreba de ce asa s-a întâmplat
    nu-i timpul de oftat și nici de ură
    tu ești frumoasă și viața este doar o picătură
    la brațul tău stau doi copii frumoși
    de dragul lor să nu lași niciodată capu-n jos
    să lupți și pentru ei și pentru tine
    din haos ca să ieși și va veni o zi
    când vei primi iubirea ce ți se cuvine

    RăspundețiȘtergere