miercuri, 30 mai 2012

FLUTURI

m-am regăsit,pe braţul tău cu tîmpla zvacnind a vară
cu suier de de vînt care bîntuie-n noi
a chemare si  a frica absurdă
m-am regăsit singura si totuşi cu tine,
prins aproape de tăcerea mea 
peste tacerea ta de gheturi albastre,
cu pleoapele grele de vise ce ne urmăresc încă
fără sa împlinim nimic din ce ne-a fost dat sa iubim
si ne bucurăm unul de altul ,
ca  fluturi desprinsi din maci roşii de cîmp
si ne rostogolim unul spre altul fără chip sa ne-atingem în zbor....
îmi aşez liniştea în  verde si roşu si mov de petale
peste freamătul tău de lan plin de sevă
si ascult timpul care pentru noi are doar jumătăţi de masura
si te chem cu jumatate de glas
 sa sorbim din aceeasi cafea dimineata in zori
si imi raspunzi cu jumatate de glas ca nu mai e timp..
nu mai e...

Un comentariu: